Waar kan je de iPhone X kopen in België?

iPhone X kopen België
Update - 19.10.2018Opzoek naar een iPhone Xr? Bekijk hier de voorraad van de iPhone Xr
Update - 20.09.2018Opzoek naar een iPhone Xs? Bekijk hier de voorraad van de iPhone Xs

Waar kan je de iPhone X kopen in België? En waar is de iPhone X op voorraad? De iPhone X kan in België gereserveerd worden bij Apple vanaf 27 oktober en wordt verkocht in andere webshops vanaf 3 november. Net zoals voor de iPhone 8 houden we voor de iPhone X de voorraden bij. Ook lees je op deze pagina waar je een pre-order kan plaatsen voor de iPhone X.

De iPhone X (spreek uit iPhone tien) kan pas gereserveerd worden bij Apple vanaf 27 oktober 2017 om 09h01 en wordt ten vroegste geleverd vanaf 3 november 2017. Op die dag start ook de officiële verkoop van de iPhone X bij de andere webshops.

Sommige webshops zullen vroeger starten met het aanvaarden van reservaties, anderen dan weer niet. Verwacht wordt dat de voorraad iPhone X zeer gering zal zijn door de grote vraag er naar. In de tabellen onderaan deze pagina kan je zien waar je al kan reserveren en waar niet. Vanaf 3 november houden we de voorraad bij en kan je lezen in de tabellen waar er voorraad is van de iPhone X.

iPhone X reserveren?

iPhone X voorraad BelgiëIs het een goed idee de iPhone X nu al te gaan reserveren? Sommige webshops, zoals CoolBlue, hebben besloten geen reservaties te aanvaarden voor de iPhone X. Door de enorme vraag naar de iPhone X is het dan ook moeilijk te zeggen wat het best is, reserveren of afwachten tot er voorraad is. Ons advies is niet te reserveren en deze pagina goed in de gaten te houden om zo op de hoogte te zijn van eventuele voorraden. Voorgaande jaren is gebleken dat dit de snelste manier is.

Hoe kan ik de iPhone X het snelst hebben?

De beste manier is natuurlijk deze pagina te volgen. Dat kan op verschillende manieren, het snelste ben je op de hoogte via Twitter, op Facebook plaatsen we ook dagelijks updates, hou er wel rekening mee dat je op Facebook niet altijd meteen updates doorkrijgt. Gebruik je Google Chrome, Safari, of Firefox? Dan kan je je ook abonneren onze push notificaties, dan krijg je een melding op je computer wanneer er een aanpassing is gebeurd.

In onderstaande tabel een handig overzicht van waar de iPhone X beschikbaar is. Voor de Online Apple Store vermelden we de vermoedelijke levertijd.

Liever een iPhone 8 kopen? De iPhone 8 is NU beschikbaar!

iPhone X actuele voorraad

iPhone X
Bekijk prijs
Bekijk prijs
Bekijk prijs

Belgische webshop= 100% Belgische webwinkel. Steun de Belgische economie!

Op de hoogte blijven van de voorraad? Volg ons op Facebook en Twitter. Schrijf je in op pushnotificaties (klik op de rode knop links onderaan in je scherm, enkel op PC of Mac).

Verder op de hoogte blijven?

iPhone X Mediamarkt

Vorig jaar zagen we regelmatig nieuwe iPhone 7 toestellen op voorraad bij Mediamarkt. Mediamarkt heeft het voordeel een internationale speler te zijn en kan dus rekenen op een grotere voorraad iPhone X toestellen. Bij Mediamarkt heb 2 mogelijkheden om op te halen en dus ook verschillende voorraad mogelijkheden. Het is belangrijk hiervan goed op de hoogte te zijn.

Je hebt de online voorraad, dat is de voorraad aan toestellen in een centraal magazijn van Mediamarkt. iPhone X toestellen die in voorraad zijn in het centraal magazijn kunnen de volgende dag aan huis geleverd worden of in een winkel naar je keuze opgehaald worden.

Voorraad iPhone X mediamarktEr is ook de voorraad in de winkels, het kan heel goed zijn dat je ziet staan “geen voorraad in de webshop” maar toch is er soms voorraad in de winkel. Beter nog, je kan je toestel dan binnen de 2 uur ophalen. Wij bekijken zowel de voorraad online als in de winkels van Mediamarkt. Verschiet dus niet als je ziet “online niet beschikbaar” en wij wel voorraad aangeven, dat wil zeggen dat er een winkel is met voorraad. Klik dan even op “Beschikbaarheid in de winkel” om te weten waar er voorraad is. Mediamarkt levert steeds de volgende dag, behalve op zondag.

iPhone X Bol.com

Bol.com krijgt net zoals CoolBlue ook elke week 1 of meerdere leveringen, bij Bol.com kon je wel reserveren, de verwachting is dus dat je bij Bol.com iets langer zal moeten wachten voor er toestellen zullen vrijkomen. Bijzonderheid aan Bol.com is dat er soms handelaars iPhones aanbieden die véél duurder zijn dan de prijs die Apple hanteert. Deze handelaars spelen in op het vraag en aanbod principe. Wij geven enkel de voorraad aan van Bol.com en niet van handelaars die meer vragen dan de normale prijs voor een iPhone X toestel. Bol.com levert ook steeds de volgende dag, behalve op zondag.

Wacht, je mist aanbiedingen! Vergelijk voor je vertrekt.


Door te vergelijken bij alle aanbieders kan je veel besparen.

 

Apple is onze passie, met MacKopen.be proberen we onze passie voor Apple te delen. Apple is prijzig, net daarom is MacKopen opgericht. Daarnaast zorgen we er graag voor dat je elk jaar je nieuwe iPhone of andere Apple toestellen zo snel mogelijk hebt na de lancering, zonder meerkost :-)

418 Comments
  1. Krijg je de iphone X dus mogelijk sneller als je vlug bent op de apple store dan in andere webshops?

    • Dat is niet gegarandeerd, Je kan rechtstreeks reserveren in de Apple Store, via de site van Apple. Elke ochtend (vanaf 4/11) rond 6 uur zie je welke toestellen beschikbaar zijn en kan je reserveren en kan je je toestel dezelfde dag ophalen in Brussel. Maar je moet héél erg snel zijn.

  2. Weet je wanneer precise je BOL.com als “reserveer nu” hebt toegevoegd? Op 27 Oktober had Bol.com nog geen informatie en vandaag wel en ik kocht meteen aan – wil mijn kans inschatten om bij de leveringen voor 3 NOV te zitten.

    • Hoi Marc,
      Deze ochtend om 8h35 is de melding bij Bol.com aangepast naar “Nu Reserveren”. Bol.com had gisteren nog iPhone X in zijn assortiment. Pas sinds deze morgen (dus rond 8h30) is de iPhone X in het assortiment gekomen ;-). Jammer genoeg kan ik je niet bevestigen of je geluk gaat hebben op 3/11. Ik kruis mee de vingers voor jou :-)

  3. Net om 08.00u, 1 kunnen reserveren bij Coolblue deze avond geleverd. Ben benieuwd…

  4. Normaal tussen 18u en 23u. Wel nog geen bevestiging gekregen.

    • Filip ben benieuwd of je er een zal ontvangen, jammer genoeg had ik een aangekocht om 0803hr ging me morgen opgestuurd worden, maar kreeg deze middag telefoon vanuit Rotterdam dat er geen voorradig waren? :(

  5. Ik ook om 8u01 eentje ‘gekocht’ bij coolblue. Later e-mail dat hij toch niet op voorraad was. Zucht. Op 27/10 preorder geplaatst bij Apple. Levering daar staat op ‘tussen 20 en 27 november’….

    • Hey Lies, dat is balen natuurlijk! Je mag ons altijd een berichtje sturen op onze Facebook pagina met welk toestel je zoekt. Als we voorraad sporten krijg je van ons een privé berichtje waar je toestel te koop is.

  6. Deze morgen om 0801hr bevestiging gekregen van Coolblue dat mijn toestel iPhoneX 64 GB space grey morgen zou geleverd worden. Deze middag een telefoon vanuit Coolblue Rotterdam om mij te melden desondanks ik er een besteld had en morgen zou geleverd krijgen, ik hem morgen toch niet zou krijgen wegens niet voorradig? Raar, bevestiging krijgen dat ik hem morgen thuis zal ontvangen en nadien in de middag telefoon met niet voorradig?? Jammer voor de geloofwaardigheid van Coolblue..

    • Hey Bart, dat is inderdaad balen, we hebben intussen al een aantal bezoekers die ons dit melden. De stormloop was dan ook enorm deze morgen, dat hebben we hier zelf kunnen merken. Doordat velen op hetzelfde moment bestellen zijn er jammer genoeg een aantal dubbele bestellingen geweest. We vinden het zelf ook jammer en hopelijk kan je toch zo snel mogelijk een iPhone X op de kop tikken.

      • Heb hetzelfde voor, iPhone besteld om 08:01:56 bij Coolblue en ik kreeg tegen de middag een telefoon dat hij er niet meer is. Spijtig dat dit kan voorvallen. Zoals ik hier kan lezen wordt er een nieuwe voorraad verwacht volgende week (6-10 november). Hopelijk krijgen we dan wel onze iPhone. Coolblue zal ook wel werken met het systeem wie eerst besteld krijgt zijn iPhone eerst. Was wel geschrokken dat ze zo weinig voorraad gingen hebben. Zeker omdat ik zo snel heb besteld. Je hebt wel je 1160 euro of meer betaald, maar je hebt er geen! Heb jij nog verdere informatie Nico over een levering van Apple bij Coolblue?

        • Ja ik had het totaal niet verwacht dat ik er geen zou krijgen, speciaal extra betaald voor hem diezelfde dag nog te kunnen krijgen. Deels snap ik Coolblue dat ze niet kunnen voldoen aan alle aanvragen, maar dan is het wel spijtig dat je het al wel betaald hebt. Waarschijnlijk leveren ze eens de backorders en daarna gaan ze hun verkoop weer open zetten. Is benieuwd hoeveel backorders er staan voor de iPhone X. Ook heb ik contact gehad met de klantenservice. Zij hebben zelf weinig/geen informatie over leveringen en hoe lang het nog zou duren. Ik zal je laten weten wanneer ik hem heb ontvangen. Natuurlijk hoop ik hem de aankomende week te kunnen ontvangen.

        • Ok, ik wist nog niet dat ze met backorders hebben gewerkt, het is goed dat ik het nu weet want dan weet ik ook meteen dat de voorraad voor vrije verkoop beperkt zal zijn. Als er wel nog voorraad voor vrije verkoop is dan kan ik ook inschatten hoe groot de leveringen zijn.

          Hou ons (mij) in elk geval verder op de hoogte, zo helpen we iedereen een stuk verder ;-)

        • Hoi Nico,

          Ze hebben hem in backorder geplaatst voor nalevering zoals ik kan afleiden van de mail. Ik kan denk ik wel veronderstellen dat ik hem volgende week ga hebben als ze een nieuwe levering zouden krijgen. Het zou straf zijn dat ze de backorders dan nog niet kunnen leveren.

          Er was inderdaad een stormloop, ik heb hem direct besteld toen je hem kon bestellen. Een minuut later kon je helemaal niet meer doen. Hieronder een een deel van de mail:

          OVERZICHT BESTELLING
          —————————————————————-
          Je bestelling bestaat uit de volgende producten:

          1 x Apple iPhone X 64GB Space Grey (EUR 1.159,00) Totaal: EUR 1.159,00

          Beloofd is beloofd. Daar staan we voor bij Coolblue. Met alle Coolblue?ers werken we elke dag keihard om onze beloftes waar te maken.

          Niet morgen in huis.
          Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. En daar balen we ontzettend van. Wegens grote drukte voor de iPhone X hebben we niet voldoende voorraad om alle toestellen uit te leveren. Je bestelling zal daarom morgen niet geleverd worden.

          We verwachten dat we het toestel in de komende weken weer op voorraad te krijgen. Je bestelling laten we natuurlijk staan, tenzij je aangeeft dit niet te willen door te reageren op deze mail. We houden je verder op de hoogte via onze update-pagina: https://www.pdashop.nl/advies/meer-informatie-over-pre-ordering.html#anchor-apple-iphone-x

          Voor vragen kun je contact opnemen met PDAshop.be via http://www.pdashop.be/klantenservice

          Excuses voor deze vertraging.

          Met vriendelijke groet,

          PDAshop.be
          Boomsesteenweg 560
          2610 Antwerpen
          Tel: (+32) (0)3 8082701

        • Hoi Aiko,

          Nee precieze informatie heb ik nog niet, de komende week (van 6 – 10 november) zou er een levering volgen van Apple, hoeveel en wanneer dat juist is weet ik niet. Wat hebben ze gedaan met je order? Geannuleerd of in backorder geplaatst voor nalevering?

          Er zijn er trouwens een heel aantal die hun bestelling geannuleerd hebben gezien, kan ook moeilijk anders door de stormloop die er was, hebben we hier zelf kunnen merken trouwens.

  7. Op mediamarkt moet je niet rekenen , donderdagnacht besteld ik op hun website de zilver 64GB met als melding beschikbaar in media markt in makro deurne ( afhalen binnen 2 uur wat natuurlijk raar is als je om 3 u nachts besteld).Maar ik begreep hier nu wel uit 2 uur na het openen van de winkel.Omdat ik geen enkele bevestiging per e-mail dan maar zelf gebeld naar Deurne , waar ze me doodleuk vertelde dat hij niet beschikbaar was.Heb hem meteen geannuleerd want ik had er tenslotte al eentje besteld op 3 november om iets na 9 bij Apple zelf.Ook daar een beetje pech ik besteld met als melding beschikbaar 3 nov , toen de bestelling was afgerond was dit al verschoven naar 20-27 nov. Achja geduld is een schone???-)))!!

    • Hoi Danny, ik kan je nochtans verzekeren dat Mediamarkt volgens ons nog geen online voorraad heeft gehad, er zal misschien iets zijn verkeerd gelopen? Voorgaande jaren amper klachten gehad over de iPhone bestellingen, die zijn steeds netjes geleverd geweest. Behalve pre-orders, die durven al eens in de soep lopen.

      Nog even geduld hebben, de voorraad iPhone X lijkt beter dan verwacht volgens wat ik overal opvang.

      • Dag Nico ,

        Het was geen online voorraad maar wel onmiddellijk beschikbaar in de winkel in Deurne , zie hieronder. Pick-up , onmiddellijk beschikbaar.Ik ben die nacht al die winkels eens afgegaan op de site en BV in Roeselare en Oostende zouden er op dat moment ook voorraden zijn geweest , maar wel enkel in die bepaalde winkels dus.In de meeste winkels bleken er geen voorraden te zijn volgens de site.

        Enfin rond 20 nov zou ik mijn X ontvangen van Apple Belgie op zich is die termijn nog zeer aanvaardbaar.Toen ik een maand geleden bij Switch informeerde zeiden ze me daar dat de kans bestond dat je de X pas in de zomer van 2018 zou ontvangen.Er zijn soms zoveel geruchten dat je best het moment zelf afwacht.

        Ik laat later nog wel weten wanneer ik de X heb ontvangen.-).

        Wij danken u voor uw bestelling/reservatie bij Media Markt op 3-nov-2017.

        Bij uw bestelling heeft u besloten voor de levering bij uw Media Markt winkel.

        Wij informeren u per email wanneer de bestelde producten beschikbaar zijn voor ophaling. Bij ontvangst van deze mail, zijn de bestelde producten beschikbaar gedurende 10 dagen.

        Indien uw bestelling niet in deze tijdspanne werd opgehaald, behoudt Media Markt zich het recht voor deze reservatie te annuleren. Indien uw bestelling een reservatie is en de betaling niet werd uitgevoerd, dan houden wij uw bestelling gedurende 2 dagen in de winkel.

        Hoeveelheid: Art. nr.: Pick up: Fabrikant: Omschrijving: Eenheidsprijs: Totaal:
        1 1693309 Onmiddellijk beschikbaar APPLE APPLE iPhone X 64 GB Silver 1.159,00 EUR 1.159,00 EUR
        Beeldschermgrootte (cm/inch):14.7 cm / 5.7 inch;Processor:Apple A11 Bionic
        Geheugenkaartlezer:Nee;SAT-Categorie:Categorie C: 0.8 tot 1.2 W/kg
        Besturingssysteem:iOS 11;Geheugencapaciteit:64 GB
        Camera resolutie:12.0 megapixel;Frontcamera resolutie:7.0 megapixel
        Nominale SAT-waarde:0.98 W/kg
        Sensoren:Accelerometer / Gyroscoop / Nabijheidssensor / Kompas / Barometer

        Inbegrepen BTW 21,00%: 201,15 EUR

        • Hoi Danny,

          Wij monitoren ook de voorraad van winkels van Mediamarkt (zie trouwens het stukje daarover in het artikel hierboven). De kans is groot dat de display toestellen in tijdje in voorraad zijn geweest want zoals ons is meegedeeld door Mediamarkt ging mediamarkt sowieso geen losse verkoop doen op de launch wegens geen voorraad. Ik heb zelfs geen idee of er überhaupt leveringen zijn geweest van pre-orders bij Mediamarkt.

          Nu melden ze een wachttijd van 5-6 weken, iets wat ze ook nog nooit voorheen hebben gedaan, wat Mediamarkt betreft ben ik zeer benieuwd hoe het gaat gaan met de losse verkoop.

          Anyway, Apple lijkt behoorlijk goede voorraden te hebben, de kans zal groot zijn dat je je toestel zelfs vroeger zal hebben :-). Ik hoop het alvast voor jou!

  8. Ik wou toch even dank je wel komen zeggen aan de makers van deze site! Dankzij deze site getipt geweest dat CoolBlue de iPhone X ging verkopen op vrijdag om 08h01. Ik heb het geluk gehad dat mijn order wel is door gegaan. Sinds gisteren dus gelukkige eigenaar van een iPhone X dankzij jullie!

    Thanks Nico, top werk van je!

    PS: ik hoop voor de ongelukkige dat jullie ook snel jullie toestel hebben!

  9. Toevallig informatie over de stock van vandenborre? :-)

  10. Weet jij misschien al iets meer of hij morgen op Coolblue zou te komen staan ?

    • Hoi Maxim,

      Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik ben er bijna zeker van dat we morgen nog geen voorraad gaan zien bij Coolblue.

      • Welke dag zou dan wel meer kans maken ?

        • Meestal zien we nieuwe voorraad bij Coolblue op donderdag of vrijdag. Nogmaals, dat is geen zekerheid. Wij updaten onze tabellen hierboven van zodra we voorraad zien. Op Twitter, Facebook en via push notificaties (Chrome, Safari en Firefox) delen we updates mee.

        • Oke, dankuwel

  11. Kan het zijn dat Coolblue ook een voorraad zal krijgen vandaag omdat Mediamarkt er ook één gekregen heeft?

    • Hoi Aiko,

      De huidige voorraad kwam als een verrassing, dus het zou kunnen, maar lijkt me weinig waarschijnlijk. Het kan zijn dat Mediamarkt nu gebruik heeft gemaakt van een voorraad uit het buitenland.

      • Ben echt benieuwd wanneer ze beschikbaar gaan zijn. Mediamarkt is inderdaad zeer groot. Ik vind wel dat ze dan foute informatie hebben gegeven op hun website. Vorige week was de wachttijd zeer lang en nu hebben ze er ineens wel. Het zal voorraad uit het buitenland geweest zijn. Spijtig.

        • Dat is dus wat ik bedoel met het gevaar van pre-orders, je zal nu maar wachten op je pre-order bij Mediamarkt terwijl er net tientallen in losse verkoop de deur zijn uitgegaan. Alles uitverkocht in 25 minuten trouwens.

  12. Hallo
    Ik heb ook 45 minuten geleden een bestelling gedaan bij mediamarkt toen deze nog op voorraad waren. Bij status staat er nu geen informatie terwijl ik me kan herinneren dat dit vorig jaar wel het geval was toen ik er de 7 plus bestelde (ook gevonden dankzij deze site!). Weten jullie of dit iets betekend?

    • Hoi Angelo,

      Nee normaal kan je bij “besteloverzicht” je bestelling opvolgen, momenteel heb ik er nog geen zicht op of er bestellingen geannuleerd zijn. Ik zie momenteel maar 1 bevestigde bestelling via deze site.

  13. Hallo Nico,

    Bedankt voor je antwoord! Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat er helemaal niets bij de status staat op dit moment omdat ik er vrij zeker van ben dat hij vorig jaar bij de 7 plus een hele tijd op wordt verwerkt heeft gestaan tot hij werd verzonden (wat ook nu even het geval was net nadat ik de bestelling had afgerond). Ik heb al een mailtje naar Mediamarkt gestuurd voor wat informatie dus nu maar hopen dat ze me snel meer kunnen vertellen! En hopen dat het goed nieuws is :D

    • Ok, hou me zeker op de hoogte he, en nogmaals bedankt voor het vertrouwen dit jaar :-)

      • Hallo Nico

        Volgens de dame van Mediamarkt was er een fout in hun systeem. Ze hadden blijkbaar geen voorraad en hebben mij in een reserveringslijst gezet. Dit heb ik wel geannuleerd.

        • Bij mij staat de status nog steeds op ‘wordt verwerkt’ en verzending binnen 1-2 dagen. Niemand van mediamarkt gehoord…

        • Ok Angelo, bedankt om me op de hoogte te houden, het is blijkbaar overal fout aan het lopen :-/

  14. Bestelling geplaatst bij centralpoint. Omdat ik toch wat twijfelachtig was tegenover de aangegeven verzendtermijn van 1-2 dagen heb ik even contact opgenomen:

    Voor dit product zijn zeer veel bestellingen tegelijk binnengekomen. Deze is nu niet meer op voorraad , waardoor we zelf ook nog moeten wachten op meer nieuws van Apple.
    Er zijn +100 orders gedaan op dit product op 1 uur tijd , de site wordt zo snel mogelijk aangepast , van zodra we meer zicht hebben op een levertermijn of nieuwe stock laten we het u weten.

    Met andere woorden kunnen ze hun belofte waarschijnlijk niet nakomen. ?

  15. wat een ramp zeg die iphone x voorraden, vraag me soms af of apple dat expres doet, zodat het toestel nog meer gegeerd word?

  16. Vrijdagochtend besteld bij Coolblue met levering zelfde avond (€10). Door sorteerproblemen IPhone X niet vrijdagavond maar pas zaterdagmiddag thuis geleverd gekregen. Nu enkele dagen getest. Toptoestel!

  17. Beste,
    Hoe kan ik heel erg snel zijn om hem te reserveren in de Apple store en kan het dat hij deze ochtend weer niet werkte

    • Hoi Kim,

      Een tip die ik je kan geven is er voor te zorgen dat de cache van je browser uit staat of leeg is. Het kan ook evengoed zijn dat de Apple Store zelf geen stock heeft ontvangen van de iPhone X dan zal de reserveringspagina niet opengaan om 6h. Apple laat dat nooit weten op voorhand of er stock is, wat ook een betje sneu is.

  18. Beste dank u voor u antwoord kan u ook zeggen hoe ik dat moet doen met mijn i phone aub

  19. Coolblue heeft zonet zijn zijn verwachte voorraadtermijn bijgesteld naar 25/12 – 05/01. Ik zou niet meteen gaan paniekeren, vermoedelijk willen ze op die manier aangeven dat ze niet meteen een grote voorraad verwachten.

    Rudi (zie comments hierboven) heeft dan weer gemeld dat hij op 3/11 een iPhone X heeft gereserveerd bij Selexion en deze morgen zal geleverd krijgen.

  20. Momenteel beste kans bij selection dan vermoed ik?

  21. Bij Selextion staat momenteel ook dat hij niet leverbaar is binnen de 2 weken bij mij. Ik denk dat beste optie Apple zelf is, zij geven obviously hunzelf voorrang

    • Ik zie nergens een melding van wachttijd bij Selection, in elk geval, we hebben het over de ervaring van 1 gebruiker, dus nogmaals we geven geen garantie op de werkelijke leveringstermijn.

  22. Selexion liet mij weten dat deze vanaf 15/11 in voorraad zou moeten komen, momenteel enkel pre-order.

  23. Net bij selection besteld en status van de 256 space gray was “op voorraad”. Geen idee of dit klopt, betwijfel het eerlijk gezegd…

    • Heb ik ook opgemerkt! Hou ons op de hoogte Lars ?

      • Dit zag ik ook, maar bij de betaal stap stond dan weer “Verwachte levertijd: Onbekend”. Vandaar dat ik even contact had opgenomen. Laat maar weten moest je bevestiging krijgen.

  24. Gezien de reacties hier toch even contact opgenomen met mediamarkt (die ‘mijn’ iPhone X) vandaag of morgen zou leveren.

    De boodschap die ik kreeg:

    Hey Lies,
    Jammer genoeg is Apple niet echt gulzig in het verdelen van iPhone X-toestellen.
    Dit geldt zowel voor MediaMarkt als voor onze concurrenten.
    MediaMarkt krijgt mondjesmaat toestellen binnen, maar ook wij weten jammer genoeg niet precies wanneer er hoeveel toestellen zullen toekomen.
    De toekomende iPhone X-toestellen worden uiteraard eerlijk verdeeld onder de mensen die het langst op de ‘wachtlijst’ staan.
    Uiteraard krijg je je toestel van zodra het bij ons is toegekomen.
    Oprecht bedankt voor je geduld.

    Het kan 5-6 weken duren hebben wij meegekregen van APPLE.

    Het is een nationaal probleem , geen enkele concurrent in België heeft veel toestellen ter beschikking gekregen.
    Onze excuses voor het misverstand.

    • Bedankt voor de update Lies, afwachten wat de webshops uit Nederland kunnen bieden en of zij eventueel betere stocks kunnen krijgen. Wat we elk jaar zien trouwens is dat het ongeveer 2 weken duurt voor we regelmatige voorraden zien in de webshops.

  25. Juist een bericht naar Coolblue gestuurd vanwege de verzette levertermijn. In de week van 25 december – 5 januari zullen er pas genoeg toestellen geleverd worden om alle backorders te kunnen voldoen. De losse verkoop van de toestellen bij Coolblue zal dus nog lang duren. Deze datum zou nog kunnen wijzigen. Is dit in een positieve of negatieve zin? Geen idee. We zullen maar wachten zeker :(

    • Hoi Aiko,

      Dat kan wijzigen in twee richtingen, afhankelijk van hoe snel er geleverd wordt. Soms kan het gebeuren dat er een groter dan verwachte levering binnenkomt. Het zal sowieso heel moeilijk worden om de komende weken een toestel te bemachtigen.

      • Ik denk dat het verstandigste is om mijn order te laten staan bij Coolblue. Zij hebben mij verteld dat ze één van de winkels zijn die een goed contract hebben met Apple waardoor ze redelijk snel aan Iphones kunnen geraken. of dit waar is weet ik niet, maar het order annuleren is ook geen optie denk ik.

        • Ja dat is wel waar hoor. Vorig jaar met de iPhone 7 was Coolblue een van de beste bevoorraadde retailers.

  26. Ik zie net dat er ondertussen bij fnac een levertijd van 4 tot 12 dagen staat, weet niet in hoeverre dat klopt maar oké :P

    • Hoi Koen,

      Met Fnac hebben we geen contact en deze wensen niet samen te werken met andere partners. Dus ik kan je ook niet zeggen in hoeverre hun levertijd juist is.

  27. Heb deze namiddag bij selexion eentje kunnen bestellen met levering voor morgen… ben benieuwd!

    • Hou Sofie,

      Bedankt voor het melden, kan je ook even zeggen welk model je besteld hebt?

      • Hallo Nico, om hoe laat verzenden die eigenlijk? Ik heb nog altijd geen verzendbevestiging gehad. Of is dat altijd zo laat?

        • Hoi Rudi,

          Kan ik je niet zeggen, Selexion is de enige webwinkel waar ik helemaal geen ervaring mee heb. Het kan zijn dat het nog komt. Coolblue zendt zijn bevestigingen soms ook na middernacht.

        • Die van mij is deze nacht verzonden… maar als ik op die track en trace klik vind hij niks terug. Raar.

        • Goedemorgen Rudi,
          Je hebt dus een mailtje gehad met een verzendbevestiging? En een track en trace nummer. Dan komt het wel goed denk ik. ?

        • Yep! Dan zal dat wel later in hun systeem komen zeker. Het is verstuurd met Bpost. Bedankt voor de hulp Nico!

        • Heel erg graag gedaan, jij bedankt voor de info. Laat ons weten wat je er van de iPhone X vindt :D

  28. Selexion gaf vandaag (en nu nog steeds) aan de space grey 64gb op voorraad te hebben. Heb hun een mailtje gestuurd en een berichtje op facebook of ze dit kunnen bevestigen maar nog geen reactie van hun kant.

    • Hoi Kevs,

      Deze middag is via onze Facebook pagina deze reactie binnen gekomen:

      ik vroeg: heeft het zin dat ik dan nu een pre-order plaats
      zijn niet alle iphone’s die binnenkomen al gereserveerd door de al geplaatste pre-orders?

      Dit was de reactie van Selexion:

      Goedemiddag, de iPhone x 64GB space grey komt normaal gezien vandaag binnen. De overige komen normaal vanaf 15/11 in voorraad

  29. Hmm is ook maar vage info van hun kant uit. Durf moeilijk te bestellen en al te betalen om dan vast te hangen aan een toestel dat in een back-order komt te staan.

    Bedankt voor alweer een snel antwoord Nico! Deze site geeft me allesinds toch ietsje meer hoop om sneller mijn toestel te kunnen bemachtigen.

  30. Spacegrey 64 GB. Na telefonisch contact te hebben gehad met hun heb ik het erop gewaagd. Hopelijk worden die order idd niet in backorder gezet door de preorders… nog geen track en trace gekregen… wordt nog spannend

    • Nico het is gelukt bij selexion de track en trace ontvangen om 01.30 en de zending os onderweg naar mij… :-)

      • Hey Sofie,

        Hoe schitterend is dit! Gisteren besteld vandaag geleverd bij Selexion ? wel vreemd want ze stonden bij mij een ganse dag op pre-order ik heb ze geen enkele keer op voorraad gezien ?

        • Om iets voor 17 uur kwam de zwarte 64 gb op beschikbaar.

        • Verdorie, bij mij blijft hem die track en trace niet vinden… kan dat zolang duren voordat ik dat pakketje kan volgen?

        • Even contact opnemen met Selexion dan. Heb trouwens deze week ook een track en trace gehad die niet werkte. Pakje is toch netjes aangekomen, dus niet paniekeren :-)

        • Goedemorgen Nico, ik geraak niet binnen op de klantendienst van Selexion. Heb jij al iets gehoord van een oplossing die ze voorstellen na dat debacle van gisteren?

        • Hoi Rudi,

          Ik heb gisteren ook contact proberen opnemen per mail, maar nog steeds geen reactie gehad.

          Tom (zie reactie: https://www.mackopen.be/iphone/iphone-x-kopen-belgie/#comment-188) heeft wel contact gehad (geen idee hoe, misschien via Facebook?) en daar heeft men beloofd dat hij hem maandag zou ontvangen.

        • Ik ben inderdaad gisteren telefonisch binnen geraakt na 15 keer vlak achter elkaar te proberen.
          Ik heb niet enkel naar mijn eigen bestelling gevraagd maar naar alle gedupeerden.
          Er is een grove fout gemaakt door een magazijnier die iedereen een iPhone 8 heeft verstuurd.
          Bij sommige mensen (zoals ik) hebben ze de levering nipt kunnen tegenhouden.
          Die mensen krijgen vrijdag bevestiging dat de iPhone X op maandag alsnog geleverd zal worden. Althans, dat hebben ze me beloofd.
          De mensen die de iPhone 8 toch hebben ontvangen, moeten wachten omdat eerst die toestellen terug moeten gerecupereerd worden.
          Dus iedereen die gisteren tevergeefs op Bpost hebben gewacht, krijgen maandag hun iPhone X.
          Let wel, dit is niet mijn belofte maar een belofte die mij gemaakt is.

        • Ik heb ze ook aan de lijn gehad Tom en ze hebben tegen mij hetzelfde als tegen u gezegd. Dank u om ons in te lichten! ?

        • Bedankt om ons allemaal op de hoogte te houden heren :-). Heb jij je toestel (de iPhone 8) thuis ontvangen Rudi? Of mag je hem nu meteen verwachten maandag?

        • Hoi Nico, ze hebben die nog op tijd kunnen terug roepen denk ik. Maar een geluk anders moest ik daar zelf allemaal nog voor zorgen. Volgens hun wordt die maandag geleverd en krijg ik morgenmiddag de verzendbevestiging. Ik ben benieuwd. ?

        • Ah, ok! Ik ben mij hier op aan het jagen voor niks… wat zo’n iPhone toch met een mens kan doen hé! En dan is hem nog pokkeduur ook! ?

  31. Zonet eentje kunnen reserveren bij Apple! Ging wel terug heel snel want heb mijn gekozen tijdstip nog moeten aanpassen.

  32. Hoe bedoel je ik heb mijn gekozen tijdstip moeten aanpassen?

  33. Je kan elke morgen na 6u00 proberen om een iPhone te reserveren die je de dag zelf kan afhalen in brussel maar enkel op een op voorhand gekozen tijdstip. Anders vervalt je reservatie blijkbaar

    • Een vraagje: moet je bij het reserveren de iphone ook al meteen betalen (met creditcard) of moet je deze betalen in de apple store bij het afhalen?

  34. Ik probeer al sinds 4 nov elke ochtend een te reserveren bij apple… nooit snel genoeg, ofwel wordt ik tijdens het reserveren terug naar de homepage van de iphone geleid… ik krijg er een zenuwinzinking van! Deze ochtend geprobeerd met de app maar tegen dat ik de bestelling moest bevestigen (ongeveer na 40sec) en moest afronden kreeg ik melding dat hij al niet meer op voorraad was. Iemand tips?

    • Goedemorgen Lars,

      De app is sowieso de snelste en beste manier. Je betaal gegevens staan er in klaar en je hebt geen last van cache. Ik heb er zelf geen ervaring mee, blijven proberen…

  35. Via welke app bedoelen jullie dat je een iPhone kan reserveren?

  36. Hoi iedereen,

    ik heb het er ook op gewaagd bij selexion!
    Ik kon kiezen voor levering op vandaag + hij stond in voorraad!
    Maar als ik nu bij mijn order ga kijken staat er dat verwachte leverdatum 15/11 is….
    Afwachten dus maar! Hopelijk lukt het op deze manier :)

  37. Ik heb jammer genoeg toch slecht nieuws i.v.m. Selexion. De IPhone X die gisteren door mij besteld is geweest is vandaag aangekomen en blijkt een IPhone 8 te zijn. En dit zou gelden voor iedereen . Fout in hun systeem …. Hoe ze het gaan oplossen en wanneer weet ik nog niet …. :-(

  38. Niet te geloven! Maar hebben ze stock? Of zelfs dat niet?

  39. Rudi zoals ik het heb verstaan uit hun uitleg hebben ze voorlopig geen stock.

  40. Dan ga ik toch mijn geld terugvragen denk ik! Bedankt om ons op de hoogte te houden Sofie!

  41. Ik heb alle webshops gecontacteerd met de vraag wanneer er voorraad wordt verwacht rekening houdende met de reservaties die nog openstaan.

    De tabel wordt geupdate van zodra er informatie is ontvangen.

  42. Gisteren bij Selexion iphone X op voorraad en besteld.
    Deze ochtend verzendbevestiging gekregen met levering op vandaag.
    Niemand gezien en naar klantendienst gebeld.
    Blijkt dat iedereen die gisteren de X heeft besteld een iPhone 8 heeft gekregen.
    Bij mij is het gelukkig nog net tegengehouden.
    Klantendienst heeft me beloofd dat ik maandag de iPhone X zou hebben en dat zou nu vrijdag bevestigd worden via mail.
    Ben benieuwd. Heb geen ervaring met Selexion dus ik weet niet hoedanig hun beloftes betrouwbaar zijn.
    Als ik vrijdag geen bevestiging krijg, vraag ik onmiddellijk geld terug.

    • Ik probeer ook al een hele dag de klantendienst van Selexion te bereiken maar geraak niet binnen, constant een muziekje… Het lijkt dat er maar twee man zit. Het minste wat ze konden doen is een mail sturen dat een fout gebeurd is vind ik.

    • Hoi Tom,

      Bedankt om ons op de hoogte te houden. Hou ons en vooral de andere gedupeerden ook op de hoogte.

  43. Ik kreeg net een mailtje van coolblue dat mijn iPhone X, besteld op 3 november, morgen geleverd wordt!

  44. Voorradig bij mediamarkt! Helaas niet de 256 die ik wil… nog even geduld dan maar, anders beklaag ik het me achteraf toch

  45. Alle iPhones zijn alweer uitverkocht bij Mediamarkt.
    En een kleine dienstmededeling. Er zijn enkele reacties verdwenen, waarvoor mijn excuses, er is bij een update van het reactiesysteem een en ander mislopen.

    Mijn excuses hiervoor

  46. Lijkt mij bizar dat er effectief voorraad was, of ze moeten de mensen die op hun (al bestelde en betaalde) iPhone X gewoon in de kou hebben laten staan…

    • Hoi Lies,

      Het was maar 1 model, 64GB zilver, hoeveel kan ik niet zeggen. Je ziet dit elk jaar gebeuren online verkopen terwijl er nog mensen zijn die wachten op hun toestel.

  47. Net gekeken bij de order die ik geplaatst had bij Apple op 3/11.
    Verwachte leverings termijn was 20-27/11, maar staat sinds vandaag op verzonden. met tracking nr.

    Vermits 20/27/11 nogal veraf leek had ik ook een order geplaatst bij centralpoint op 7/11 en krijg net bericht dat ook deze verzonden is. wel nog geen tracking nummer gezien.

    • @Johan,
      Ik heb ook besteld op 27/10 iets na 9u maar staat ook nog steeds op 20-27/11.
      Ondertussen ook een bestelling geplaatst bij Selexion, onbekende leverdatum.

      Welk model heb je besteld?

      • Hey Barbara,
        Ik heb telkens de 256 space grey besteld.
        De levering van central point is reeds aangekomen. De zending van Apple is status verzonden met uiterlijke leverdatum 22/11

    • Ik heb besteld via Apple op 27/10 om 9.01 uur. Mijn bestelling geeft nog altijd 20-27 november aan…

    • Hoi Johan,

      Bedankt voor de feedback, het lijkt er dus op dat de leveringen beter op gang aan het komen zijn.

  48. Vandaag zou Coolblue een groot aantal iPhone X toestellen uitgeleverd hebben aan mensen die er vorige week niet bij waren, met backorder dus.

    Zijn er hier nog mensen die wachten op een toestel van Coolblue?

  49. Gisterenavond kreeg ik een melding op mijn PC dat de iPhone X beschikbaar was, heb meteen geklikt en gelijk besteld bij Mediamarkt.
    Deze morgen stond koerier hier netjes met mijn iPhone X. Hoe jullie (Nico?) het klaarspelen ik weet het niet, maar jullie site is echt super! Het kan niet genoeg gezegd worden vind ik.
    Bedankt mannen, de iPhone X is echt te gek!!!

    PS: Ik hoop dat diegene die wachten er snel ook eentje hebben!

    • Hey Kester,

      Wat leuk om horen! Veel plezier met je iPhone X :-)

      PS: Ik doe het hier helemaal alleen hoor af en toe met de steun van mijn vrouw :D

  50. Beste,
    Ik wil ook echt de i phone x
    Waar maar ik de beste kans aub ik ben ten einde raad!!!!!!!
    Ik zoek de 256 kleur maakt niet uit mvg

    • Hoi Kim,

      We zijn met heel vele die wachten, waar je de beste kans maakt is moeilijk te zeggen, zo kwam er gisteren plots een kleine voorraad vrij bij Mediamarkt.
      Het is niet te voorspellen, maar afgaande op de reacties hier op deze pagina leveren Centralpoint en Selexion binnen de week uit.
      Wil je het risico niet nemen dan kan je ons best volgen op Facebook, Twitter en notificaties op PC activeren. Via die kanalen melden we meteen waar er voorraad tevoorschijn komt.

  51. Ik was er bij 3 November om 8u05 maar heb nog steeds niets ontvangen van Coolblue, mijn betaling is wel degelijk doorgekomen maar blijft op: “Je bestelling is in goede orde ontvangen.” staan. Heb gesproken met de mensen van coolblue maar zij kunnen mij geen exacte datum geven van levering.
    Zou het beter zijn dat ik ergens anders bestel of laat ik mijn order staan?

    • Hoi Mattijs,

      Ik zou je order laten staan bij Coolblue, we hebben voorlopig geen zicht op beterschap qua beschikbaarheid. Je order bij Coolblue lijkt dus momenteel de snelste manier te zijn.

  52. Voorraad bij Mediamarkt, alleen bestellingen X 256GB Silver (dus niet in de winkel)

    https://www.mediamarkt.be/nl/product/_apple-iphone-x-256-gb-silver-1693316.html

  53. En ze zijn alweer uit voorraad…

  54. En ze zijn opnieuw in voorraad ?! Ok dit is vreemd. :/

    • Kan liggen aan de cache van je browser of omdat een order niet door gegaan is, in elk geval nu staan ze out of stock.

  55. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de push notifications kan aanzetten in mijn Safari browser voor dit pagina? Bedankt bij voorbaat!

    • Hoi Peter,

      Klik op Safari (bovenaan) => Voorkeuren => Websites => in de linkerbalk klik je op meldingen => Daar bij MacKopen.be sta toe selecteren.

      Normaal als je de eerste keer deze pagina bezoekt krijg je een verzoek om push notificaties te ontvangen.

      Hopelijk helpt deze uitleg je verder :-)

  56. Bedankt, Nico! Werkt deze methode ook op een iPhone of iPad? Ik heb helaas geen Mac toestel.

    • Nee, niet op mobiele toestellen, op PC werkt het Chrome en Firefox. Op mobiel kan je best volgen op Facebook en Twitter

  57. OK! En nog een keer bedankt voor de hulp!

  58. Waar kan ik je volgen via Facebook mvg

  59. Ik ontvang vandaag (vrijdag) mijn backorder van Coolblue. Iemand enig idee waar je een goede screenprotector kan laten plaatsen?

    • Hoi Nico,

      Inderdaad deze ochtend nog meldingen gekregen van backorders die deze nacht verstuurd zijn geweest. Coolblue verkoopt ook screenprotectors voor de iPhone X; Dan moet je ze wel zelf plaatsen. http://bit.ly/2zwRfVs

      Je kan altijd eens langsgaan bij een Apple Premium reseller zoals Switch en Lab9. Zij hebben er zeker en vast ook.

    • Ik bestel ze altijd bij aliexpress en plaats ze zelf. Kost een stuk minder en altijd heel tevreden over wat ik krijg. Als je ze wil laten installeren weet ik dat switch en mediamarkt die service aanboeden als je er een bij hun koopt. Maar dan zit je al gauw aan 15 à 20€

      • Hartelijk dank voor je reactie, ik ben persoonlijk niet zo voor Aliexpress en Miniinthebox,.. ik had wel onlangs nog contact opgenomen met Switch, die wisten me te zeggen dat ze nog geen screenprotector voor de iPhone X in voorraad hadden. Dan toch maar de Apple Store Brussel passeren.

        • Dag Nico,
          had ik je mogen vragen hoe laat je erbij was bij coolblue.

          Ik zelf heb de iPhone op 3 November om 8u05 kunnen bestellen maar heb nog steeds niet gehoord.
          Jij was er blijkbaar eerder dan mij bij maar had graag eens geweten aan welke “minuut” ze nu ongeveer zitten voor de backorders.

        • Hi Mattijs!
          Dit gaat iets na 8u geweest zijn (rond 8u04).
          Ik had mijn orderbevestiging ontvangen op: 03/11/2017 08:22. Ik hoop dat jij je iPhone ook snel ontvangt. Coolblue ontvangt elke week een aantal iPhones. Gewoon je mailbox regelmatig in de gaten houden, het was voor mij ook redelijk onverwacht, Coolblue had eerst gezegd dat het binnen de 3 weken zou zijn maar 2 dagen erna ontving ik al een verzendbevestiging.
          Good luck! ??

  60. Bij de laatste leveringen wordt het gortig bij coolblue. Had ook een order net na 8u op 3/11.
    Mijn bestelling werd eerst in de namiddag geannuleerd door Coolblue omdat ze deze niet konden leveren. Na vele klantendienst telefoons opnieuw geactiveerd/annuleert/activeert…zou hij vandaag geleverd worden met BPOST. Vandaag vertellen ze met dat ze het pakketje kwijt zijn en opnieuw geannuleerd wordt.

  61. Opgepast!!!! De aangegeven stock van de iPhone X bij Central Point klopt niet! Net contact met hen gehad. Dit is hun antwoord :
    Dag Tom, de voorraad klopt helaas niet. Door de vele bestellingen die we krijgen, zit onze website met een vertraging, waardoor we niet met zekerheid kunnen zeggen of deze vandaag nog op voorraad zijn.

    • Hey Tom, inderdaad vandaar dat we op onze website blijven vermelden dat er geen voorraad is. Voor Centralpoint hebben we een backup, waardoor als er hier in voorraad staat het zeker zo is! Momenteel staat hier geen voorraad dus er is ook geen voorraad. Ik mail zelf persoonlijk naar Centralpoint om te checken of er voorraad is ?

  62. Ik heb besteld via Apple en kreeg vandaag een verzendbevestiging. Er staat wel nog steeds dat het pakket geleverd word op 23 November. Via track en trace zie ik dat het pakket nu in Nederland is. Ik neem aan dat hem vroeger zal krijgen dan 23/11? Iemand gelijkaardige ervaring gehad?

  63. Net bericht van Selexion ontvangen. Na het debacle eerder deze week zijn ze meer dan hun belofte nagekomen.
    Mijn iPhone zal zelfs vandaag nog geleverd worden met GLS.
    Ik hoop dat de andere gedupeerden evenveel geluk gaan hebben als ik.

    • Hebben ze ook nieuwe stock voor nieuwe bestellingen?

      • Sowieso als ze stock zouden hebben zou het vermeld staan op de website. We kunnen momenteel alleen afgaan op de gemiddelde leveringstermijn. Selexion lijkt de snelst tot nu toe. Waarschijnlijk tot de rest zijn backorders heeft weggewerkt.

        Tot nu toe deze week enkel zeer sporadisch stock gezien bij Mediamarkt van 256GB modellen. Maar die zijn in enkele luttele minuten uitverkocht.

      • Dat betwijfel ik ten zeerste. Ze moeten er nog vele naleveren. Onder andere de mensen die een verkeerde levering hebben gehad en die eerst nog retour moeten verstuurd worden.

    • Hey Tom,
      Dat is zeer fijn om horen, eindelijk eens goed nieuws! Selexion is dus weer aan te raden…

  64. ik snap dit toch niet , ik zou volgens mediamarkt op de eerst plaats voor de iPhone x 64 gb space gray
    nu zever ze tegen mij dat zij geen enkele van deze toestel hebben ontvangen

    ik geloof daar toch niet echt veel van

    altijd bij mediamarkt een pre order gedaan maar dit jaar zijn ze echt niet goed bezig

    hierbij feedback van mediamarkt :

    Beste klant,

    Voor de online bestellingen op dit toestel staat u inderdaad op de eerste plaats.
    Helaas hebben wij deze nog niet binnen.

    Vanzodra uw toestel er is zal u verwittigd worden.

    Met vriendelijke groeten.
    Nathalie
    Beste Mustafa,

    Bedankt voor uw bericht aan MediaMarkt.

    Wij vragen onmiddellijk meer informatie aan de winkel
    te Oostakker zodat wij jou verder op de hoogte kunnen brengen.

    Alvast onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Wendy
    MediaMarkt België
    02/4655500
    contact@mediamarkt.be
    http://www.mediamarkt.be

    • Hoi Mustafa,

      Bij Mediamarkt hebben we online (net als bij zogoed als alle andere online winkels) nog geen stock gezien.
      Enkel de 256GB Zilver is 2 keer beschikbaar gekomen.

      Verder nog geen enkele feedback gehad van Mediamarkt klanten.

      De volgende winkels hebben (naar mijn weten) reeds meermaals geleverd, gisteren en vandaag:
      Selexion
      Coolblue
      Centralpoint

      • Hallo Nico ,

        mijn levering is voorzien in de winkel in Oostakker
        bij de bestelling heb ik aangegeven voor afhaling in de winkel
        het zou toch niet kunnen dat mediamarkt winkel geen enkele toestel heeft ontvangen ?

        • Heb ook een openstaande pre-order sinds 27/10 bij mediamarkt voor een 256 space gray, met afhaling en betaling in de winkel. Ik heb gisteren gebeld naar het filiaal waar ik het toestel zou moeten komen halen om meer informatie en de medewerker heeft mij letterlijk verteld dat niet-betaalde pre-orders laagste prioriteit zijn voor mediamarkt. “Als er voorrad is zullen die nog eerder online beschikbaar komen dan dat ze opzij worden gelegd’. Ik was razend toen ik dat hoorde en heb dan maar meteen heel de boel daar geannuleerd. Het goede nieuws ondertussen: mijn apple pre-order met levering voorzien tussen 20 en 27 nov is ondertussen ook verzonden!

        • Mja, het is geweten dat mediamarkt toestellen online aanbiedt terwijl er nog klanten wachten op levering. Maar er is dus ook goed nieuws, er is een iPhone X onderweg naar jou ?

        • Toestellen hebben ze zeker ontvangen, maar waarschijnlijk niet die die jij hebt gevraagd, het is het populairste model. Dan is het héél goed mogelijk dat Mediamarkt die nog niet heeft ontvangen.

          Opmerkelijk is het wel, voorgaande jaren was Mediamarkt veruit de best bevoorraadde samen met Coolblue.

  65. De iPhone X 64GB Grijs was even in voorraad bij Mediamarkt, helaas na 2 minuten al uitverkocht.

    • Heb het gezien , gelukkig nog een screenshot kunnen nemen? Ik heb ze een heel ” lieve ” mail gestuurd. Ik hoop dat ze de nodige doen , want anders doe ik geen aankopen meer mij hun.

      Ksnap niet dat zij gewoon mensen kunnen laten wachten die eerste op de lijst staan

  66. Zonet gedaan…
    Ben benieuwd naar hun reactie

    • Goed ontvangen, bedankt! :-)
      Hou ons op de hoogte als je wil, dat is steeds nuttige info

      • Hierbij antwoord van mediamarkt

        ik geloof er geen niets van wat ze zeggen

        waarom kunnen zij gewoon niet eerlijk zijn ??

        Beste,

        dit zal helaas een foutje geweest zijn op onze website. Onze excuses hiervoor.
        Op dit moment zal u ook zien dat erbij staat “Levering over maximum 5-6 wken”.
        U staat zeker eerste op onze lijst, van zodra er toestellen geleverd worden zal u worden opgebeld.

        Mvg
        Joke
        MediaMarkt Oostakker
        Geachte,

        • Jap vreemd, ik vermoed dat de toestellen die elke avond vrij komen geannuleerde orders zijn waarvan het toestel meteen op de stock lijst komt te staan. Elk jaar is het hetzelfde liedje met de preorders, in gelijk welke winkel.

      • Ik hou jullie zeker op de hoogte. Hoopelijk antwoorden ze wel op mijn mail

        Wel jammer dat wij zo iets meemaken bij zo een grote winkel als mediamarkt

        Niet echt fair voor de wachtende klanten

  67. Bij apple komt er een beetje schot in de zaak , ik merk net dat mijn status aangepast is naar :

    Verzending wordt voorbereid
    Levering 20 Nov – 27 Nov door Standaardlevering

  68. Klopt het dat hij bij selection op voorraad is?

  69. Ja als hij in mijn winkelmandje zit staat er op voorraad mvg

    • Nee, helaas, maar zoals je kan lezen, leveren ze wel behoorlijk snel uit.
      Alle mensen die begin deze week hebben besteld zijn uitgeleverd

  70. Mijn IPhone is vandaag ook netjes aangekomen. Desondanks hun blunder van de week heeft Selexion het toch heel mooi en snel opgelost! ?

  71. Dinsdagnamiddag

  72. Ik heb dinsdagnamiddag om 13:25u een iphone x 64gb space gray bestelt bij Selexion maar heb gehoord dat er een aantal foute bestellingen zijn binnen gekomen, ik las net dat Sofie de hare al had gekregen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Enig idee?

    • Hoi Max,

      Je kan best even contact opnemen met Selexion, de meeste die vorige week vrijdag en deze week maandag hebben besteld hebben hem ontvangen. Selexion kan je hier het beste antwoord op geven.

  73. Ik heb besteld bij Coolblue op 03/11 om 8:00 en was dit was blijkbaar gelukt. Ik ging hem nog de dag zelf ontvangen. Toen deze toch niet geleverd werd, werd mij telefonisch bevestig dat ik deze zeker de dag erna ging ontvangen. Ook dit bleek de dag erna niet te kloppen maar ik ging hem zéker zondag krijgen. Ook zondag geen iPhone te zien, en toen bleek er vanalles te zijn verkeerd gelopen en hadden ze meer bestellingen toegelaten dan er voorraad was.
    Ik kreeg de nodige excuses en aangezien mijn bestelling én betaling nog doorgegaan was, ging ik bij de volgende levering zeker mijn iPhone ontvangen.
    Nu lees ik dat er opnieuw al verschillende mensen hun iPhone ontvangen hebben via Coolblue … wat een teleurstellende service en opeenvolging van leugens! En dit bij een erg trouwe en goede klant al jarenlang …

    • Echt klootzakken, ik heb echt alles al uitgeprobeerd… deze morgen om 05:55 opgestaan om toch ook is via Apple zelf te proberen en hem dan die zelfde dag nog te gaan halen in Brussel maar jammer genoeg krijg ik op het laatste te zien dat het toch niet gelukt was… Ben niet echt tevreden heb met alles al pech gehad voor die Iphone X…

  74. FOTOFEVER, Ik heb ongeveer exact dezelfde ervaring. En eindelijk zou hij dan uiteindelijk vandaag geleverd worden, want nu had ik zelfs trackingnummer van BPOST en factuur, maar nu geven ze de schuld aan BPOST dat ze het pakketje kwijt zijn, terwijl BPOST nooit het pakket in ontvangst genomen heeft….

  75. Dus als ik het goed begrijp heb je ‘s morgens bij de Apple Store het meest kans als je via de app gaat reserveren in vergelijking met je PC?

    Bedankt!

    • Hoi Sam,

      Ja als je app goed is ingesteld, wat wil zeggen je betaal gegevens zijn goed ingevuld in de app. Dan verlies je minder tijd bij het ingeven van je betaal gegevens. Aanklikken, betalen en je hebt hem.

  76. Gisteren kreeg ik een push-up melding via jullie site dat de IphoneX in space grey 64gb voorradig was bij Mediamarkt. (Omstreeks 18u30). Onmiddellijk doorgeklikt en hem besteld, had bij media markt al op voorhand een account aangemaakt, dus op 20 seconden was het al gefixt.

    Mijn online bestel-status bij Mediamarkt staat nu op: ‘Meteen beschikbaar, levering binnen 1 a 2 dagen. Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.’

    Ga ervan uit dat hij maandag of dinsdag dan wel zal geleverd worden.

    Dank je wel alvast Nico voor deze geweldige site/dienst! Zonder jullie was het me nooit gelukt er één te bemachtigen. You rock! ;-)

    • Hoi Nicolas,

      Heel erg graag gedaan hoor, reviews voor mijn site zijn trouwens steeds welkom op de Facebook pagina: https://www.facebook.com/mackopen.be/. Hoeft niet maar wordt steeds gewaardeerd :-).

      Hopelijk kan ik snel nog meer mensen gelukkig maken ;-)

      • Hallo,

        Hoe kan ik me aanmelden voor deze pushberichten?

        Bedankt!
        Sam

        • Hoi Sam

          Bij je eerste bezoek (via PC of Mac) krijg je een vraag om push berichten te activeren. Werkt enkel op PC of Mac niet op mobiele toestellen.
          op mobiel kan je best volgen op Facebook en Twitter en daar notificaties actieveren.

  77. Heej,

    Wat ik tot de dag van vandaag nog steeds niet snap is, hoe dat Coolblue zulke blunder heeft kunnen slaan met de bevestiging al om 8.05 door te sturen en in de namiddag dan mail met jammer maar gaat niet door. Ik was zo boos dat ik mijn bestelling per direct geannuleerd heb.
    Er zijn zoveel technische software matige mogelijkheden, dat zoiets niet zou mogen en kunnen gebeuren. Persoonlijk vind ik dat een echte schande voor een bedrijf zoals Coolblue. Mijn vertrouwen is dan ook naar een dieptepunt gezakt na jarenlang klant te zijn.
    Het moet technisch toch perfect mogelijk van op de seconde na(zelfs minder als een seconde) iets als uitverkocht te zien en de bestellingen niet te laten doorgaan. Voor mij lijkt dit op favoritisme, ik zeg niet dat het zo is, maar de schijn hebben ze tegen.

    • zelfde verhaal bij Mediamarkt , ik kon hem afhalen na 2 uur , zelfde dag bleek dat hij toch niet beschikbaar was.Ik denk dat er vrij veel corruptie of zoals je zegt favoritisme bij komt kijken , personeel dat voorbehoud voor persoonlijke vrienden etc volgens mij .Enige waar je volgens mij op kan vertrouwen is Apple zelf , ook daar heb ik hem besteld op 27 okt , ondertussen is de zending in voorbereiding , miss is het niet altijd het snelst via Apple store maar tenminste maken ze je daar niks wijs en houden ze zich aan hun woord.Ze beloven ook niet dat ze meteen leveren integendeel ze geven eerder latere leveringstermijn zodat klanten geen verwachtingen hebben.

  78. Heb hetzelfde gevoel en hetzelfde meegemaakt, momenteel heb ik er nergens geen meer besteld en zal wachten tot de stormloop voorbij is.

  79. Woensdag 1/11/2017 besteld in preorder bij Proximus. De telefoon zou vorige woensdag (8/11) geleverd worden maar ik was niet thuis op dat moment. Vandaag netjes afgeleverd.

  80. Ik wilde zonet een bestelling plaatsen bij Apple waar de leveringstijd volgens hun pagina 3-4 weken is. Maar als ik met de bestelling wil doorgaan, krijg een leveringstijd tussen 15 en 22 december en dit is al 5-6 weken! Welke leveringstijd lijkt jullie meer realistisch?

    • Die 3-4 weken is status klaar voor verzending …. effectieve levertijd ligt dus een stukje later , meestal worden die van China verzonden en dat duurt een dikke week. Ik heb besteld op 27 okt met 2-3 weken verzendklaar en levering 20-27 nov.Momenteel staat hij bij mij al sinds vrijdag in de status verzending word voorbereid.

    • Hoi Peter,

      4 weken lijkt me realistisch momenteel :-)

  81. Dank je Nico! Mijn probleem is dat ik de iPhone uiterlijk tot 18 december moet hebben… Ik weet echt niet wat te doen… :)

  82. De 256 gb space gray. :)

    • Ja, de space Gray modellen zijn het populairst… maar bon, momenteel is niets zeker. Ik denk wel dat dat model de komende weken beschikbaar zal komen… de vraag is alleen of je er snel genoeg kan bij zijn ?

  83. Hoe zeker ben je van de leveringstermijn bij Selexion? Enig idee van CentralPOint?

    • Hoi Timo,

      De leveringstermijn is gebaseerd op ervaring van de gebruikers hier. Mensen die begin vorige week hebben besteld, hebben hun toestel op het einde van de week ontvangen. Centralpoint, kan ik niet zeggen, hun website geeft regelmatig stock aan maar dat is niet betrouwbaar.

      • Ik heb vorige week dinsdagmiddag een iphone x 64gb space gray bestelt bij Selexion en die moest er normaal een dag later zijn, tenlaatste 2dagen later, kreeg te horen dat het om een foute bestelling ging, nu hoor ik weer dat mensen zeggen dat ze hun iphone vorige vrijdag hebben gekregen. Ik heb nog steeds niets ontvangen!! Heb contact met hun opgenomen en stelde hun de vraag: waarom hebben sommige hem gekregen en sommige niet? Hun antwoord was simpel: dat is nu eenmaal zo! Ze zeiden dat er in de loop van de week iphones binnen kwamen! Ben eens benieuwd! Naar mijn weten is Selexion niet de beste om te bestellen!

        • Hoi Max, we hanteren hanteren hier op de website een wachttijd van een week voor Selexion. Dat is tot nu toe de snelste manier om aan een iPhone X te komen. Ook Selexion heeft je nu bevestigd dat je iPhone deze week zal volgen, dus onze informatie is correct. Ik begrijp heel goed dat het lastig is te moeten vaststellen dat er mensen zijn die al een iPhone X hebben kunnen ontvangen en jij nog niet. Het is gewoon een kwestie van wat geduld te hebben. Een week is niets in vergelijking met hoelang anderen hier al wachten ?

  84. Hallo Nico,
    ik heb vandaag eindelijk een verzendbevestiging gekregen van Apple. Besteld op 27/10 iets na 9u. Voor het weekend stond het op ‘klaar voor verzending’ en vandaag bericht gekregen dat ik hem ‘uiterlijk’ op 24/11 zou ontvangen. Staat volgens de website van DHL ergens in Nederland (ik zou er eigenlijk wel om willen rijden, maar ja, we zullen wel nog wat geduld uitoefenen).
    Mijn vraag: Via Switch namen we elke keer zo’n Switchcare verzekering voor mijn man, waardoor hij toch 2x na waterschade een volledig nieuw toestel kreeg. Hij betaalde hiervoor ongeveer 10 euro per maand.
    Ik kan natuurlijk geen switchcare aanvragen aangezien ik het toestel bij Apple heb aangekocht en niet bij Switch. Raad je me misschien een andere verzekering aan? Of denk je dat Apple Care + voldoende is? Ben vooral ‘bang’ voor glasbreuk.
    Bedankt voor je tips en info!

    • Hoi Barbara,

      Dat is nog even geduld hebben dus :-). Wat die verzekering betreft. In België heeft Apple enkel de standaard Apple Care, Apple Care + is niet beschikbaar in België. En ik kan je ook geen goede alternatieven voorstellen, sorry hiervoor. De meeste kan je enkel maar krijgen wanneer je je toestel bij die bepaalde handelaar koopt.

      PS: De standaard Apple Care is eigenlijk een soort verlenging van je garantie voor een jaar. Maar dekt geen eigen schade.

  85. Vorig week besteld bij Base en ik zou hem deze week of de week daarop krijgen. Ik ben benieuwd…

  86. Selexion zei mij op Facebook chat, preorder nu, er komen er deze namiddag binnen, Zilver 256 GB. Ik, heel enthousiast preorderen & betalen. Wanneer ik mijn ordernummer doorgeef komt het bericht ‘Excuseer ik heb mij vergist…’

    Louche truc om mensen te laten preorderen denk ik dan? Anderen met zo een ervaring bij Selexion?

  87. mijn X is zonet vertrokken in China ( ZhengZou ) .Zou volgens UPS nu donderdag 16 NOV geleverd worden! 64 GB ZIlver besteld 27 oktober 9u04 Apple Site !

  88. Even kleine update… Vrijdag dus via de site van Media markt nog één kunnen bemachtigen (via de push up berichten hier.) Tot op vandaag is de bestelling echter blijven steken op: ‘meteen beschikbaar, uw bestelling wordt momenteel klaargemaakt voor verzending’.

    Daarnet even met de klantendienst geïnformeerd, waarom er geen vooruitgang komt. En krijg als antwoord dat de iPhone X niet voorradig is en enkel wordt uitgeleverd in volgorde van pre-orders, die er massaal zijn. Als er vrijkomen op de website moet het dus een software-fout zijn.

    Bij deze dus toch geen iPhone X voor mij. En een waarschuwing voor de volgenden.
    Ik heb mijn bestelling dan ook geannuleerd bij hun, en ze hebben mij beloofd het geld binnen de 3 dagen terug te sturen. Ben benieuwd.

    • Dus mediamarkt heeft dus toch niet gelogen tegen mij. Ik zou normaal op de 1ste plaats moeten staan voor de iphone x 64gb space gray. Na een screenshot en een mailtje kreeg ik als antwoord dat het om een systeem fout zou gaan. Geloofde het eerst niet maar het kan nog waar zijn ook zo te zien

      Ik denk dat mensen die nu pas preorderen bij mediamarkt lang zullen wachten. Ik heb hem besteld op 27/10 om 8 uur ( 1ste van de rij ) zelfs ik hep hem nog niet

    • Hoi Nicolas,

      Dat is echt om de muren op te lopen, in elk geval bedankt om ons te verwittigen, we houden er dan ook rekening mee voor als we nog eens zoiets zien gebeuren. Sorry voor de valse hoop die we jou hebben gegeven. Ook voor ons is dit vervelend!

      • Hey, geen verwijten hoor! jullie doen prima werk hier, niet jullie schuld als hun website kuren heeft, of zij proberen om zo nog wat meer orders binnen te halen. ;-)

  89. update ivm leveringen van apple.

    Bestelling geplaatst op 27/11
    Op 9 november, status verzonden met uiterste leveringsdatum 22/11
    Net bericht gehad dat het toestel onderweg is vanuit NL. Verwachte leverdatum 14/11 volgens DHL website.

  90. Ook ik had levering op 22 november via de Apple Store en komt volgens DHL toch morgen aan! Maar… er is niemand thuis om pakket te ontvangen ?

  91. Ik heb op 6 november een iPhone X 256Gb bij Centralpoint.be besteld en gisteren op 13 november aangekregen! Het kwam zelfs vroeger aan dan verwacht, omdat via email/chat ze zeiden dat het pas een weekje later zou aankomen.

    Dank je voor de overzichtelijke tabel op Mackopen! ik heb een ochtend doorgebracht om elke 5 min de tabel te refreshen en zo mijn iphone X snel bekomen…

  92. Hey,

    op 10/11 heb ik de x besteld bij art & craft in pre order , ben benieuwd naar datum van levering , hebben jullie ervaring met art & craft grt serge

    • Hoi Serge,

      Art & Craft heeft me vorige week bevestigd dat ze deze week een levering zouden krijgen en zelfs toestellen over zouden hebben voor losse verkoop. Ik heb persoonlijk al een aantal keren gekocht bij Art & Craft en was zeer tevreden over de service. Laat ons zeker jouw ervaring weten!

  93. Weten jullie hoe het zit als je deze bij een Proximus/Orange shop zit? Wat zijn jullie ervaringen?

  94. Zonet een telefoontje gekregen van mediamarkt
    Mijn iphone x die ik heb besteld op 27/10 om 8 uur is binnen
    Lang moeten wachten

  95. Al iemand vorige week besteld bij selection en iets gekregen?
    Nico jij nieuws van iemand? Of wettende of er stock is?

    • Hoi Kim,

      Ik heb deze middag contact gehad met Selexion, naar aanleiding van een overvolle mailbox.

      Ze hebben me gezegd dat ze voorlopig geen levering meer verwachten voor december. Dat is de enige levering waar ze momenteel zeker van zijn. Er komen tussendoor sporadisch nog leveringen maar dat is om de reservaties af te werken. Vrije stock verwachten ze dus niet voor december. Selexion heeft me belooft me regelmatig te voorzien van updates.

  96. Beste Nico, ik zou je willen bedanken en feliciteren met je website en interessante informatie. Ik kijk sinds 27/10 dagelijks op je website en door jouw tips heb ik de X space grey 256GB bij coolblue besteld op 03/11 om 8.05. Eerst wat problemen gehad met datum levering. Er werd gezegd dat hij de volgende dag zou geleverd worden maar dat was uiteindelijk niet door de vele bestellingen. Deze middag een mail ontvangen dat hij verzonden is. Juist nog een update van bpost gekregen dat hij klaar is om te verzenden. Eindelijk :)

  97. Hallo Nico, een vraag die niet over bestellen gaat. Is het normaal dat het scherm zo,n beetje een geelachtige schijn heeft die verandert naar blauw en zelfs roze heb ik ook al gezien. Geweldig toestel maar het scherm vond ik persoonlijk beter op mijn iPhone 6s. ?

    • Hallo

      Rudi, dat klopt. Het valt mij ook op, het is weer even wennen. Het heeft ook te maken met True Tone en OLED. Die techniek zorgt ervoor dat de kleuren en dus ook wit warmer getoond wordt. Ook als je van een andere kijkhoek dan recht op de iPhone kijkt, zal je zien dat de kleuren blauwachtig worden. Apple geeft aan dat het een normaal verschijnsel is.

      • Hallo Tony, bedankt voor de uitleg. Dan ben ik toch al niet meer alleen die dat ziet. Zou toch eigenlijk niet mogen voor zo’n duur toestel. ?

        • Hoi Rudi,

          Die blauwe schijn is een eigenschap die alle OLED schermen hebben momenteel en is eigen aan de technologie. Elk toestel met OLED heeft dit dus.

    • Hoi Rudi,

      Alhoewel ik niet echt technische ondersteuning kan geven, weet ik wel dat nieuwe iPhones altijd een gele schijn hebben door de nieuwheid van het scherm. Ik heb zelf geen iPhone X dus ik kan je verder niet helpen vrees ik.

  98. Hey Nico,
    Ik had gezien dat de i phone op stock was bij mediamarkt (door jouw site)dus snel besteld hopelijk komt hij morgen ik hou je op de hoogte

  99. Hey Nico ik heb enkel zien staan voor 22u besteld morgen geleverd maar hij was vrij snel weer uitverkocht he! Ik hoop eindelijk 1 te mogen ontvangen echt waar! Weet jij als ze op stock staan ze ze ook leveren? Of kan het weer een fout zijn?

    • Ik kan alleen aangeven of de website van Mediamarkt stock aangeeft of niet. Of Mediamarkt in de fout gaat of niet kan ik echt niet weten. En als ik zou weten dat het een fout is zou ik het zeker niet op mijn website melden. Daar win ik tenslotte ook niets aan. Ik kan wel zien dat er een heel aantal bestellingen zijn gedaan. En niet telkens 1 zoals de voorgaande keren…

  100. Hoe lang duurt het als je via Apple store order plaats voor de iPhone x. Hoe lang duurt het.

    • Hoi John,

      3 weken gemiddeld, Apple heeft zonet de leveringsperiode aangepast van 4 naar 3 weken. Dat wil ook zeggen dat winkels sneller voorraad zullen krijgen.

  101. Wauw… zeer bizar. Gisteren mijn bestelling nog geannuleerd bij MediaMarkt omdat ze dan bij de klantendienst zeggen dat de pre-orders zo massaal zijn dat ze zeker geen stock hebben of verwachten en er een fout moet zijn geweest op de site.
    Vanavond via hier dan weer melding dat er meerdere op stock waren. Dus opnieuw één besteld. En daarnet ook daadwerkelijk verzendbevestiging gekregen van Bpost. Straf, maar happy dat t dan toch eindelijk gelukt zou zijn. :-)

  102. Gisteren de iPhoneX 256Gb kunnen reserveren in de Apple Store (om 6u00) en dezelfde dag afgehaald (lucky me)
    Ik had liever de 64Gb maar die was toen niet beschikbaar dus ben ik maar voor de 265Gb space grey gegaan

  103. Ik zie dat er op de website van Art en Craft bij sommige modellen staat ‘in bestelling’ ipv pre order. Wil dit zeggen dat ze beschikbaar zijn ?

    • Hoi Gert, nee dat wil zeggen dat Art & Craft deze toestellen binnenkort in voorraad verwacht.

      • Prima, bedankt voor de verduidelijking. Enig idee of zij al hebben uitgeleverd recent en wat zijn de ervaringen met deze webwinkel ?

        • Ben totaal niet van die kanten, maar aangezien ik toch steeds te laat ben voor Mediamarkt of Apple store had ik een klein beetje hoop… :-D Helaas dus

        • Nog een beetje geduld, de leveringen zijn nu echt goed op gang aan het komen. Ik denk dat we binnenkort nog wel stock gaan zien tevoorschijn komen.

        • Het zou de eerste levering zijn aan Art & Craft. Art & Craft heeft een uitmuntende reputatie in Gent met hun fysieke winkels. Ik heb er persoonlijk ook al enkele online aankopen gedaan en was tevreden, ik ging wel telkens ophalen in de winkel. Andere ervaringen zijn steeds welkom :-)

  104. Yihaaaa! Dankzij jullie site bestelde ik vorige week mijn X bij Centralpoint. De prijs lag op dat moment goedkoper dan in de andere webshops. Helaas viste ik naast het net die dag, maar ze wisten me wel te zeggen dat er deze week nieuwe toestellen zouden binnenkomen. En jawel, hoor. Gisteren bericht gehad dat hij verzonden was uit het magazijn. Vandaag mijn vrije dag en hup, ik zit constant naar buiten te staren tot ik een geel DHL wagentje zie. Beter kan dus niet en het voelt net als Kerstmis.. :-D In ieder geval: enorm bedankt dat deze site zo’n bron van waardevolle info is. :-) TOP!

  105. Gisteren de i phone x besteld bij mediamarkt omdat hij op stock stond nog steeds geen verzendbesvestiging van mediamarkt ontvangen en nu even contact genomen met mediamarkt deze zeggen we hebben geen stock gehad ik zeg ik heb een screenshot van de voor 22 u besteld morgen in huis en toen werd het stil aan de telefoon

    • Hey Kim, het is precies echt geluk hebben. Ik had reeds een iPhone X, maar mijn vrouw wou er ook eentje. Toen ik hier zag dat de iPhone X Silver 256 GB op voorraad was bij de Media Markt, bestelde ik het voor 22u. Vandaag al binnen. Het kan dus wel… Het is echt een kwestie van geluk hebben. Ik zou de hoop niet opgeven en als het nog eens op voorraad staat bij de Media Markt nogmaals proberen.

      • Dag Nico,
        Space Grey 256 Gb. Zou dit de reden zijn?

        • Tja, ik denk dat de medewerkers het bij MM zelf niet goed weten. Als ik hem elders eerder kan kopen, dan zal ik het niet laten.

        • Ik heb eens gebeld naar MM en ze beweren dat er online geen beschikbaar zijn geweest en dat nieuwe bestellingen gewoon op de wachtlijst komen te staan. Ik heb zo een beetje het gevoel dat ze mij daar iets wijsmaken ;-) .

        • Dat is wel een heel vreemd antwoord, aangezien we hier toch een drietal bevestigingen hebben dat er geleverd is geweest.

        • Nee dat model was gisteren ook in voorraad, enkel de 64GB Zilver was (als mijn herinneringen juist zijn) niet in voorraad.

          Nu het is fenomeen dat we elk jaar zien hoor, niet alleen bij Mediamarkt. Maar dit jaar is Mediamarkt wel de enige die het doet. Vorig jaar kwam dit ook voor bij Coolblue maar die hebben dit jaar geen reservaties gedaan.

      • Toch eigenaardig dat er bij Mediamarkt af en toe toch toestellen worden aangeboden terwijl ik er 1 besteld heb eind oktober en deze nog steeds niet heb gekregen.

    • Ai, ze hebben dus niet iedereen kunnen gelukkig maken gisteren. Zoals je kan lezen zijn er verschillende die wel hun iPhone X hebben ontvangen na hun bestelling gisteren. Dus waarschijnlijk was je net te laat, wel balen :-(

      • Heb net hetzelfde meegemaakt vorige week Kim. Van de klantendienst wordt je echt niet wijzer, die ratelen gewoon hun standaard teksten af en zijn duidelijk helemaal niet op de hoogte.

        Blijven proberen!
        Gisteren was ik dus wel bij de gelukkigen. :-)

  106. Moet ik deze dan best annuleren of wat raden jullie me aan heb hem wel al betaald he

    • Hoi Kim,

      Met de beste wil ter wereld kan ik je daar niet in adviseren. Ik kan je zeggen om te annuleren en dan mis je misschien de levering van je iPhone; En ik kan je adviseren je order te houden om dan misschien deze avond plots weer voorraad te zien. In beide gevallen wil ik die verantwoordelijk niet nemen om dan iemand ontgoocheld te zien. Ik ga hier voor 100% tevreden bezoekers ;-)

  107. Voor mijn eigen informatie: Iemand die hier nog wacht op zijn bestelling bij Coolblue van 3/11? Thanks voor de reacties :-)

  108. Gisteren zéér toevallig een iPhone X 256GB Zilver op stock gezien in Mediamarkt Gent, meteen gereserveerd en gaan afhalen! Er was ook maar 1 toestel beschikbaar gekomen. Dus gelukkig is mijn zoektocht afgelopen :) Heel goed de stock in de gaten houden is de boodschap.

  109. X is vrijdag geleverd door Coolbleu zoals tel beloofd na bestelling op 3/11 om 8h01

  110. Waar kun je die stock bekijken van mediamarkt ?

  111. Op de website staat altijd tot 5-6 welen wachten ?

  112. Dag Nico,

    Ik heb uw website al een tijdje in het ook, ik was gisteren nog laat op mijn pc aan het werken en kreeg ineens de melding dat de voorraad van Media Markt was aangevuld en gelijk heb ik mijn Iphone X aangekocht.
    Vandaag heb ik dan ook mijn pakketje ontvangen.
    Merci :-)

    • Hoi Fatiha,

      Je berichtje is in de spamfolder beland, sorry hiervoor. Veel plezier met je iPhone X, ik ben heel erg blij dat ik jou kon helpen :D

  113. Vanmorgen binnengeraak via apple store app. Echter wanneer je moest aangeven in welke Apple Store je wou reserveren (Er is er enkel een in Brussel) kreeg ik de melding dat geen van de 4 modellen beschikbaar was. Wat is dan het nut van de reservaties voor enkele minuten te openen ? Of is dit standaard zo en krijg je achteraf een melding ?

  114. Heb vandaag mijn iPhone X Space Grey 256Gb ontvangen van coolblue. Bestelling werd 3/11/17 om 8u05 geplaatst en kwam 3 weken erna toe. Ik wens iedereen succes om er eentje te pakken te krijgen, werkelijk ongelooflijke toestellen.

    • Hmmm, Bij Coolblue is men dus nog steeds bezig met uitleveren. Dat betekend dus dat je daar nog niet te snel voorraad moet verwachten.

      Bedankt voor de info Mattijs, veel plezier met de iPhone X :-)

  115. Ik heb een iPhone X Zilver 256 gb besteld via Apple Store op 27/10 iets na 9u.
    Staat sinds maandag op ‘verzonden’ via DHL en zou nog steeds in Nederland zijn (Eindhoven). Ik check verschillende keren per dag of er iets veranderd, maar niets…
    Zou pas geleverd worden op 24/11 :-((((((
    Ik heb geprobeerd naar Apple te bellen om te zien of ze dit zouden kunnen verbeteren, maar het nummer dat op de website staat is onbekend. 0800 998 46.

    Had op 7/11 ook nog 1 besteld via Selexion, maar nog steeds onbekende leverdatum en aan de telefoon kunnen ze me niet veel meer informatie geven.

    • Hoi Barbara,

      Normaal zal je iPhone wel sneller geleverd worden hoor, dat was toch bij de meeste hier het geval. Selexion daar werd je vorige week binnen de week voorzien van een iPhone X. Maar helaas lijkt dat nu niet meer het geval.

      • Mijn iPhone is onderweg en wordt vandaag geleverd. Gisteren rond 17u bevestiging gekregen.
        Heb dan uiteindelijk Apple Store gisteren kunnen bereiken en daarna kwam er schot in de zaak. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
        Ben super blij!
        Bedankt voor deze website! Zal zeker in de toekomst blijven gebruiken!

  116. Iemand info over de levertijden via lab9? iPhone besteld vorige week 08/11

  117. X 64 GB zilver vandaag met UPS toegekomen , besteld 27 oktober 9u04 apple store !

  118. Iemand info over de voorraad bij Switch? Ik heb op 27 oktober een pre-order om 09.05 uur geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen. Weet er iemand wanneer ze daar leveringen ontvangen?

    • De eerste pre orders bij Switch konden al gebeuren om 06h00 die hebben de eerste dag hun iPhone X ontvangen. Verder hier nog geen andere info ontvangen over Switch

  119. Info Art & Craft: Bij toestellen waar “In bestelling” staat, dat zijn toestellen die geleverd zijn. Maar al deze toestellen zijn naar Pre-orders gegaan. Waar “Pre-order” staat daar hebben ze geen toestellen van ontvangen. Verder geen vooruitzichten op leveringen meer.

  120. Eergisteren de Proximus winkel binnen gelopen… hadden ze gewoon de x 256 silver op voorraad. Kon het toestel los kopen. Ze hadden verder nog een paar modellen van de 64gb op voorraad. Ben super blij. Kan nu de mediamarkt annuleren!

  121. iemand updates over lab9?

  122. Iemand updates van Selexion?

    • Hoi Max,

      Ja ik heb daarnet contact gehad met Selexion. Ze krijgen sporadisch toestellen binnen, maar meestal zijn dat de grotere toestellen 256GB, en zilveren modellen. Dat is mij bevestigd door meerdere webshops trouwens.

      Voor de rest is het helaas wachten geblazen. Tegen mijn verwachtingen in zijn er deze week veel minder leveringen geweest dan de week er voor.

  123. Oke bedankt! Mijne (64gb sg) bestelt bij selexion op 07/11! Nog nix gekregen. Wachten dus!

  124. Vandaag eindelijk geluk op de site van Apple de 256 ben ik gaan ophalen voor mensen die de 64 nog zoeken bij ons in 9220 Hamme winkel jdc electronics is deze gewoon op voorraad ze heb een website als je hem wil kopen
    Groetjes dit bericht is verstuurd met mijn nieuwe i phone x ?

  125. Selexion is zeker een aanrader! Topservice. Snelste levering die ik online kon vinden. En na iets meer dan een week mijn toestel ontvangen. Allen daarheen!

  126. Hey Xan,

    Ik heb op 07-11 een iphone x 64gb space gray besteld bij Selexion, ik heb nog steeds niet ontvangen! Over welk model ging het bij jou en wanneer heb he hem besteld?

    Gtrs Max

  127. Vanochtend enkel de 64 GB beschikbaar bij Apple. Weer pech dus :-)
    Ik voel me een beetje zoals bij een grijpmachine in een Luna Park.

  128. 3x iPhone X in voorraad bij Centralpoint…

    • Hoi Wim,

      De voorraad bij Centralpoint is niet altijd accuraat, daarom vermelden we pas na dubbelcheck of er voorraad is. Het gaat hier om toestellen die inderdaad zijn aangekomen. Maar deze zijn reeds voorbehouden voor pre orders. Geen voorraad dus.

  129. Hoi

    Weet er iemand toevallig een iphone x 64gb op voorraad is?

  130. Hallo! Is er iemand die al een bestelling van bol.com ontvangen heeft? Heb die van mij 2 weken geleden besteld maar nog steeds geen leverdatum bekend helaas.

    • Hoi Olivier,

      Ik heb geprobeerd eens te horen bij Bol.com maar daar houden ze de lippen stijf op elkaar. Ik heb ook nog geen meldingen ontvangen van mensen die gereserveerd zouden hebben bij Bol.com. Ik vrees dat ik je helaas niet verder kan helpen.

  131. Beste Nico,
    Bij jdc electronics in de biezestraat 9220 Hamme zijn zowel de i phone x 64 als 256 op voorraad mvg

  132. Ondertussen al uitverkocht. Verdomd.

  133. Iemand die weet waar je een iphone x verzekering kan afsluiten? Ik kocht hem bij Selexion

  134. Oei nu al uitverkocht ik hou jullie op de hoogte wanneer hij daar terug binnen is groetjes

  135. Ik ben daarnet in Hasselt mijn iphone x gaan ophalen. Iphone x 64gb space gray!!
    Had er 2 weken geleden een ge-pre orderd bij Selexion maar dat duurde na 2 weken wachten net iets te lang voor mij!
    Toptoestel!

  136. Bij A-phone, deze gevonden via tweedehands! Heb 2 jaar garantie, aankoopbewijs en helemaal nieuw geseald! Wel 30 euro meer betaald dan normaal.. maar dat had ik er wel voorover

  137. Ik heb de mijne gereserveerd bij het nieuwsblad in september , maar tot op heden krijg ik geen antwoord wanneer ze hem gaan verzenden

  138. Nog updates van Selection ? Deze morgen stond er nog pre-order bij de X toestellen, nu staat er ‘tijdelijk niet in voorraad’.

    • Hoi Gert,

      Na contact met Selexion deze middag naar aanleiding van hun “beperkte voorraad” melding heb ik de uitleg gekregen dat ze stoppen met reservaties aannemen. De melding “Beperkte voorraad” bij de iPhone X 64GB Zilver is foutief. Vandaar dat we die ook verwijdert hebben van onze site.

      • Ik heb deze middag een iPhone X 64 GB Zilver besteld bij Selexion, de verwachte leverdatum is 29/11/2017. Dus waarschijnlijk hebben/hadden ze geen voorraad en gaat dit aanzien worden als een “pre-order”?

        • Ja, ze hebben nog naar winkels gebeld om alsnog iedereen te voorzien, maar helaas. Ze verwachten volgende week een levering.

      • Bestelling geplaatst bij Apple dan maar. Elke manier om hem sneller te hebben lukt niet blijkbaar. Goed werk met de website trouwens. Leuk om volgen !

  139. Deze morgen stond er bij Selexion een beperkte voorraad van de 256Gb Space grey. Toch maar mijn kans gewaagd gezien ik de reeds bestelde Iphone bij Mediamarkt niet op voorhand betaald heb. Normaal levering 30/11. Ik ben benieuwd.

  140. Dat is wat vermeld stond op de site en ook op de email die ik vervolgens ontvangen heb. Maar het kunnen even goed loze beloftes zijn.

  141. Om 6 uur deze ochtend waren er meerdere stuks 64GB en 256GB Silver te reseveren op apple.be (ik wacht echter op een space gray … )

    • Ondanks dat ik gisteren gewoon een order bij Apple geplaatst heb, deze morgen idd nog eens geprobeerd om te reserveren. Al de 2 maal dat ik het volledige proces doorloop en net als alles afgerond blijkt te zijn de melding krijgen dat er geen meer in voorraad zijn. Heeft dit met de app te maken en zou ik toch eens gewoon via pc proberen

    • De komende weken verwachten meerdere retailers voorraad te hebben van de zilver modellen. Voor de grijze modellen zal het wachten zijn tot half december voor er daar “vlot” voorraad zal van zijn. Ik spreek natuurlijk van de voorraad bij retailers.

  142. bij selexion iphone x 256 GB space grey besteld op 09/11/2017 tot op heden verwachte leverdatum Onbekend

  143. Ben zelf op vakantie in Nederland, gisteren verschillende winkels binnen gestapt in Nijmegen (KPN, Premium Reseller “Xando”) maar hetzelfde verhaal; geen lokale stock. Deze morgen (6u) in de Apple Store de kans gehad om de Silver versie te kopen (zowel 64GB als 256GB) en even later ook op Centralpoint (stond aangegeven op jullie site, thx). Maar heb nu toch de Space Grey besteld via de Apple Store. Verwachtte leveringstermijn; 8-15 december.

  144. Heb nog een pre-order in Base Hasselt (tem. 25/11)) dus als iemand interesse heeft kan je hem gaan afhalen. iPhone X Silver 64GB.

  145. Ik heb zojuist de informatie gekregen van Selexion, dat hun volgende levering pas midden december zou zijn. De mensen die een iPhone besteld hebben, zullen hun iPhone dus waarschijnlijk dan of later kunnen krijgen.

    • Hoi Maikel,

      Ik heb de indruk dat de klantendienst soms zomaar wat zegt. De waarheid is dat niemand van gelijk welke webshop weet wanneer er een levering binnenkomt en hoeveel. Mediamarkt had gisteren plots voorraad, bij Selexion hebben sommige winkels dan weer voorraad en kan je meteen afhalen…

      Ze weten het zelf soms niet, dat maakt het voor mij ook niet makkelijk in te schatten welke info van de shops juist is en niet. Ik zie deze week een betere beschikbaarheid van de Zilver modellen, en dat gaat volgende week verbeteren. Vanaf december zal de iPhone X beter beschikbaar zijn.

  146. Vanmorgen stond er in Selexion in Neerpelt en Genk op voorraad. Deze heb ik vanmorgen besteld, bestelling werd geannuleerd. Naar de winkel gebeld en toch 1 op de kop kunnen tikken. Eerst moest ik naar Selexion zelf bellen, heb ik ook gedaan, de winkel heeft me teruggebeld dat ik deze kon komen ophalen. Trotse eigenaar van een nieuwe Iphone X 64 GB Space Grey. Thx Nico

  147. hey,

    ik heb een space grey iphone x 64 gb besteld op 28 oktober na een maand heb ik nog altijd niks ontvangen.(mediamarkt)
    Op site van Vanden Borre staat dat ze binnen de 2 weken leveren klopt dit?, en welke zal ik sneller ontvangen een zilveren 64 gb/256 gb of grijze 64 gb/256 gb.

    • Hoi,

      De iPhone X 64GB Space Grey is het meest gevraagde model, het kan dus lang duren vooraleer er van dit model ergen los voorraad gaat zijn. Vanden Borre is niet anders dan alle andere, momenteel is er gelijk waar een wachttijd van +/- 3 weken. Van de alle zilveren modellen hebben we af en toe al voorraad gezien. En deze avond voor het eerst van de 256GB Space Grey. De komende weken gaan we geleidelijk aan een betere losse verkoop zien. Enkel de 64GB Space Grey zal moeilijk te verkrijgen blijven… Vermoed ik.

  148. Hallo, iemand die meer weet over Selexion? 12/11 een iPhone x besteld (er stond dat ze een beperkte voorraad hadden) via mail + op site stond dat ie de 20ste zou aankomen. Niks gehad. Selexion gemaild maar geen antwoord. Iemand zelfde probleem?

  149. Dag Elena, ik heb ook besteld bij Selexion (en aanvankelijk eigenlijk ook bij Mediamarkt). Normaal zou ik de Iphone X overmorgen krijgen maar ik reken er niet echt op. Ik heb het gevoel dat de vriendjes overal (dus ook de andere websites) voorrang krijgen bij leveringen.

  150. Verdorie, Selexion heeft mij weer een iPhone x gestuurd en die komt vandaag aan! Maar ik heb mijne al gehad!

  151. Beste Peter
    Reken er idd maar niet teveel op. Net gebeld met de klantendienst van Selexion en hun vertelde mij dat er een fout op de site stond ivm de voorraad. Ze hebben pas weer voorraad midden december. Kon geen datum geven. Heb dan maar mijn geld terug gevraagd en ga nu gewoon via Apple bestellen. Dan ben ik zeker van de leverdatum (hopelijk). Had ik al eerder moeten doen dan had ik em al haha. In ieder geval nog veel succes ermee!

  152. Na update op hun website van Art en Craft ivm iPhoneX 64gb, space grey voorradig, in winkelmandje, betaald, en na telefonisch contact melde men mij dat het een admin probleem was op hun site en niet voorradig was. Dus voor de tweede maal foutieve info van de winkels. Ik wacht nu tot hij echt in overtal voorradig is in de meeste winkels.
    Tevens bedankt Nico om ons daarmee te willen helpen, maar zoals je ziet blijven ze incorrecte info op hun site plaatsen.

    • Geloof me, dit is even vervelend voor jou als voor mij. Ik probeer een zo goed mogelijke reputatie op te bouwen en dergelijke fouten door derden helpen hier echt niet bij.
      Ik probeer zoveel mogelijk voorraad te dubbelchecken maar dat is intussen ook een huzarenstuk geworden.

      Anyway, de meeste webshops beloven spoedig beterschap

  153. Voorraad bij Coolblue ! Heb er net een ge-ordered met normaal levering morgen. Ben eens benieuwd, want heb ook nog order bij Apple opstaan. Zal nog maar even wachten met dat te annuleren want ik zie mijn bestelling niet bij mijn bestellingen staan bij coolblue.

    • De voorraad is ons bevestigd door Coolblue momenteel is enkel de 256GB Grijs uitverkocht. De voorraad is aanzienlijk groot, ze hebber toestellen opgespaard om een zo groot mogelijk aanbod te hebben vandaag.

  154. Heb verzendbevestiging gekregen. Order bij apple dan maar geannuleerd.
    Uitkijken naar morgen dan maar :-)

  155. Bedankt Nico voor nieuwe update, heb zopas getelefoneerd met Cool Blue en zijn voorradig, dus besteld en morgen in de bus volgens Cool Blue, heb er nu wel vertrouwen in.
    Nogmaals bedankt Nico, zonder jou melding had ik er nog geen :)

  156. Net space-gray 256GB besteld op Centrailpoint. Had even gebeld naar hun support en die liet me weten dat er nog 17 stuks waren bij hun leverancier. De cijfers op hun eigen website lopen dus een klein beetje achter.

  157. Hoi, iemand een idee omtrent de toestand bij Selexion? Telefonisch zijn die helemaal niet bereikbaar en op de FB is er blijkbaar ook weinig respons. Dit kan tellen als service. En dan maar klagen dat ze klanten verliezen.

  158. Net antwoord gekregen van Selexion : pas halfweg december. Ik vind dit enorm misleidend en eigenlijk bedrieglijk. Bijgevolg zal ik de bestelling annuleren.

  159. Terug mailtje gekregen: blijkbaar toch in voorraad en klaar om op te sturen. Het kan snel verkeren.

  160. hey nico! Ook ik heb door jou website hier de afgelopen maand in het oog te houden vandaag een iphone X op de kop kunnen tikken bij coolblue! Net de verzendbevestiging gekregen! Dikke merci nico! Top werk! :-)

  161. Hoewel bevestingen gevraagd ivm voorraad op Centralpoint. Tot nu nog steeds geen verzendbevestiging. De bestelling staat nog steeds op Status: Verzonden-onbevestigd.

    Ik hoop dat het er alsnog doorkomt want heb met Centrailpoint al eens 5 weken aan het lijntje gehangen voor 3 macbook pro’s die ook ‘voorradig’ waren.

    Ik geef morgen nog een update.

  162. Ik heb ook bij centralpoint besteld en mijn status is net dezelfde. Ik heb daarnet nog eens contact met hen opgenomen en zij beweren dat het toestel vandaag verstuurd wordt.

    • Dag Marco, ik ging net iets gelijkaardigs posten.
      Hij komt echt wel vandaag toe! De persoon aan de telefoon heeft de moeite genomen om mij een screenshot van de DHL tracking van hun leverancier door te mailen.

      Dus bedankt Nico! Door jouw website ben ik (vermoedelijk) vandaag eigenaar van een iPhone X 256GB Space Grey!

  163. Eventjes een update mijnentwege: de Iphone X is wel degelijk aangekomen deze morgen (besteld op 23 nov.). Vermoedelijk heeft mijn mailtje toch effect gehad: eerst was het voor midden december ten vroegste en na dreiging met annulatie bleek het plots om een “misverstand” te gaan en was hij wel degelijk in voorraad.
    Dus eind goed, al goed : besteld op 23 nov. en geleverd zoals voorzien op 30 nov.

  164. Voor de mensen die bij VandenBorre hebben besteld…. eergisteren zijn er vele iphones binnengekomen in het depot. Maar gisterennacht is daar ingebroken en alle iphones zijn weg. Men vermoed een inside job. Maar slecht nieuws voor vele klanten.

  165. Vandaag rond 14u iPhone X Space Grey 64GB besteld via Coolblue, vandaag om 18.30u geleverd! (expresslevering). Lopend order bij Apple zelf geannuleerd. Thx Nico!

  166. iPhone ontvangen vanuit coolblue??
    Bedankt Nico dit is door jouw melding!!

  167. Ik had begin november een X besteld (en betaald) bij Selexion, bij navraag kreeg ook ik te horen dat ze pas midden december zouden binnenkomen. Dus ik geannuleerd en heb mijn geld netjes teruggekregen. Vervolgens bij Apple besteld met als leverperiode tss 1 en 8 december met als huidige status “verzending wordt voorbereid”. Nu krijg ik vanmorgen een bericht van Selexion dat ik mijn levering vandaag mag verwachten??? Kerstmis is vroeg dit jaar:-). Nog al iemand ooit dit aan de hand gehad?

    • Net als jij maar niet geannuleerd , wordt volgens bpost vandaag geleverd. Bedankt Nico voor mij aan te raden contact te nemen via sociale media met Selexion. Zeer goede communicatie met selexion via messenger

    • Hoi John,

      Beetje hogerop heeft er iemand een tweede iPhone X gratis toegestuurd gekregen, zonder een tweede te hebben besteld. Jij krijgt een iPhone X toegestuurd die je niet betaald hebt…
      Tjah, ga ook eens mijn kans wagen denk ik :D

      • Hoi Nico, de sales draait daar regelmatig in de soep volgens mij. Maar ze hebben natuurlijk ook al een aantal mensen gelukkig gemaakt dus maar niet klagen zeker. ?

        • Hey Rudi,

          Ja ik heb ook al een paar keer contact gehad, oa met Rune en ze zijn zeker heel erg vriendelijk. Als ik zie dat er hier iemand problemen heeft ga ik ook eens luisteren wat er aan de hand is. Het is ook voor mij belangrijk dat mijn bezoekers tevreden zijn. Selexion heeft via Facebook een prima klantendienst :)

  168. Gisteren mijn iPhone X 256GB space grey ontvangen via Centralpoint. En 1277€ betaald ipv de normale 1329€.

  169. Besteld bij selextion op 14/11…..verwachte leverdatum 21/11……op 24/11 contact opgenomen met de klantendienst waar ze me vertelde dat de persoon die instaat voor iPhone me op maandag terug zou contacteren……op donderdag boze mail gestuurd daar ze geen contact hadden opgenomen zoals beloofd……vandaag mail terug ontvangen met excuses en de melding dat ik hem maandag mag ophalen.

  170. Ik heb op 13/11 een iPhone X silver 64gb gereserveerd bij Art&Craft en heb hem vandaag opgehaald. Het was het wachten zeker waard! De iPhones komen in kleine hoeveelheden binnen en gaan telkens naar de mensen die gereserveerd hebben, vandaar dat ze via de website nooit in voorraad staan.

  171. Wie wacht op een 64GB Space grey model, het is nu het moment ze zijn voorradig bij MediaMarkt!

  172. ik had hem besteld op 28/10 bij switch en netjes betaald , nooit een of andere reactie gekregen van Switch van levertijd tem 27/11 .

    Dan boos naar de winkel gegaan op 27/11 en uiteindelijk als antwoord gekregen dat het voor begin januari zal zijn maar ze weten niet juist wanneer !!!!!!!! schandalig en nooit meer SWITCH ,
    uiteindelijk direct geannuleerd en besteld bij Apple en vandaag klaar voor levering . Had dit direct moeten doen .
    Wou maar laten weten als tip dat niemand hem moet reserveren bij Switch

    • Ik heb in het verleden ook al slechte ervaringen gehad met Switch. Tegenwoordig ga ik naar de winkel in Mechelen als ik iets nodig heb. Is het voorradig, ok, zoniet moeten ze het zelfs niet bestellen en ga ik op een ander.

    • Hoi Dimi,

      Of gewoon deze site volgen en je had hem waarschijnlijk al ;-)
      Bedankt voor je reactie en het volgen

Leave a reply

MacKopen.be
Logo